Customer Experience Strategist

Voor een gloednieuw bureau zijn we op zoek naar een Customer Experience Strategist

In het oosten van Nederland gaat binnenkort een Customer Experience bureau van start. Een scale-up met een grote visie en even grote ambities, gebed in een organisatie die al jaren werkt voor grote en bekende nationale accounts.

Alles bij dit nieuwe bureau draait om het creëren van relevante, resultaat-gedreven en realtime customer experiences en is een CX Powerhouse voor retailers, ruimdenkens en challengers die de zaken graag op hun eigen manier aanpakken. Dit bureau maakt het verschil door klantrelaties op te bouwen die, naast persoonlijk, ook trefzeker en inspirerend zijn. Op basis van people based marketing combineert het strategie, design, content, data en automation. Gevoed door data en aangedreven door technologie.

Wat kun je gaan doen?
Voor een goed op elkaar ingespeeld team wordt een ijzersterke Customer Experience Strategist met ondernemersmentaliteit. Dit bedrijf is een scale-up, dit biedt de uitdagende mogelijkheid om gezamenlijk de toekomst van dit bedrijf vorm te geven.

Wat is jouw rol?
Als Customer Experience Strategist leid je als pionier je opdrachtgevers (voornamelijk retailers) door de digitale transformatie. Je onderzoekt met hulp van een multidisciplinair team de klantervaring met het merk, je analyseert het gedrag en de interacties bij alle touchpoints en kanalen. Met die informatie ben je in staat een toekomstvisie te formuleren en in glasheldere, haalbare targets en een actieplan te vertalen. Je hebt meer dan genoeg overtuigingskracht om je klant mee te nemen, om je klant te helpen om belangrijke keuzes te maken en te investeren in de kansen die jij hebt gespot.

Wat breng je mee?

  • Je hebt minimaal vijf jaar ervaring in een leidinggevende positie binnen een consultancy, digital marketing of e-commerce, en hebt daarbij ervaring met retail-business.
  • Je bent een specialist met veel kennis van digitaal klantengedrag, van klantgegevens en van het toekomstig potentieel hiervan.
  • Je hebt ervaring met Service Design en Design Thinking (technieken en tooling).
  • Het doorgronden van organisaties, businesses en processen gaat je gemakkelijk af.
  • Je bent schriftelijk en mondeling sterk en hebt een flinke dosis overtuigingskracht.
  • Complexe dingen maak je simpel en begrijpelijk voor klanten.
  • Je bent een natuurlijke probleemoplosser die beslissingen neemt en initiatieven prioriteert op basis van gegevens en feiten (in plaats van intuïtie en gevoel…).
  • Je hebt een ondernemersmentaliteit met een focus op het leveren van meetbaar resultaat, het servicen van de opdrachtgever en het gezamenlijk vormgeven van de toekomst.
  • Jij signaleert commerciële mogelijkheden voor en bij de klant en zorgt ervoor dat deze worden opgevolgd.

Wat kan je nu doen?
Ben je geprikkeld en geïnspireerd na het lezen van deze vacature? Dan ben jij misschien wel diegene die wij zoeken. Stuur dan vandaag nog je CV met je motivatie naar Vincent Mispelblom Beyer: vincent@flexfirm.nl

(Onvolledige sollicitaties worden niet in behandeling genomen)