Project Manager

Een leuke baan bij een leuk reclamebureau? Hier is je kans!

Wat kan je gaan doen?
Voor een grote klant wordt winkelmateriaal en een mooie krant gemaakt, werk dat steeds weer terugkomt. Je gaat dat begeleiden, en zorgt dat alles op tijd gereed is. Fotografie, drukwerk, overleg met de klant: jij kan het. Het op tijd gereed krijgen van meerdere projecten binnen de organisatie van een reclamebureau: dat is je roeping. Je kan goed klantencontact te onderhouden over de dagelijkse voortgang van de projecten, en je staat stevig in je schoenen. Je deed je ervaring (bij voorkeur) op in een reclameomgeving.

Waar kan je dat gaan doen?
Dit bureau heeft meerdere vestigingen in Nederland. Het werkt als partner voor themabureaus en nationale en internationale adverteerders. Met een heleboel ervaring en ruim 100 mensen (verdeeld over 3 vestigingen) in dienst, wordt er dagelijks gewerkt aan de meest uiteenlopende producties. Het werk varieert van print, audiovisueel, fotografie en online. Het bedrijf heeft state-of-the-art studio’s, in house designers, DTP-ers, fotografen, producenten, front-end developers, postproductie, styling en decorbouwers tot haar beschikking. Het bureau groeit en heeft meer mensen nodig om al het werk te verstouwen.

Wat kan je bieden?
Je bent nu al enige jaren werkzaam in een vergelijkbare functie. Je weet wanneer je “nee” moet zeggen maar doet dat niet graag; daar ben je te servicegericht voor. Je technische achtergrond is goed. Plannen gaat je goed af!

  • Minimaal een jaar werkervaring in projectmanagement
  • Je kan meerdere projecten tegelijk kunnen managen
  • Je kan doelstelling vertalen in concrete acties, planningen en projecten
  • Je beschikt over goede kennis van de mogelijkheden op het gebied van fotografie en print
  • Actuele kennis op het gebied van marketingcommunicatie, drukwerk en druktechnieken
  • Sterke communicatieve vaardigheden, direct en niet conflict uit de weg gaan
  • Flexibele en servicegerichte instelling
  • Een stapje verder denken om een constructieve bijdrage te leveren aan een project

Wat wordt je geboden?
Hier staat je een baan met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid te wachten. Je komt te werken in een prettige en inspirerende werkomgeving. De afdeling waar je mee werkt bestaat uit ongeveer 10 Art Directors en Vormgevers. In het portfolio zitten veel nationaal bekende accounts. Bij deze afwisselende functie hoort een marktconform salaris, passend bij de functie (afhankelijk van ervaring); prima secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling; en last but not least de mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen (opleidingen, interne bijeenkomsten etc.).

Wat kan je nu doen?
Als jij het bent wie wij zoeken, stuur dan vandaag nog je motivatie en voorbeelden van je werk op naar Vincent Mispelblom Beyer: Vincent@flexfirm.nl

(Onvolledige sollicitaties worden niet in behandeling genomen)