Senior Art Director

Senior Art Director voor een bureau in Oost Nederland

Wat wordt je geboden?

Een baan met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid! In een team dat in een winning mood is, want het gaat goed met dit bureau. In het portfolio zitten veel (inter-)nationaal bekende accounts. Bij deze afwisselende functie hoort een marktconform salaris, passend bij de functie; prima secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling. En last but not least de mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen (opleidingen, interne bijeenkomsten etc.).

Wat kan je gaan doen?

Als Senior Art Director concipieer je al het mooie werk voor je klanten, die voornamelijk in de retail actief zijn. Geen standaardoplossingen, maar maatwerk waardoor je de klant aan je bindt. Met jouw ‘can do’ houding maak je het verschil en geef je de klant de verzekering dat hij goed bij dit bureau zit. Je schakelt soepel met de strategen en andere specialisten, zodat de klant altijd voorzien wordt van het perfecte advies.


Waar kan je dat gaan doen?
Dit bureau heeft meerdere vestigingen in Nederland. Het werkt voor nationale en internationale adverteerders. Met een heleboel ervaring en ruim 100 mensen (verdeeld over meerdere vestigingen) in dienst, wordt er dagelijks gewerkt aan de meest uiteenlopende producties. Het werk varieert van print, audiovisueel, fotografie en online. Het bedrijf heeft state-of-the-art studio’s, in house designers, DTP-ers, fotografen, producenten, front-end developers, postproductie, styling en decorbouwers tot haar beschikking. Het bureau groeit en heeft meer mensen nodig om al het werk te verstouwen.

Wat kan je bieden?

On en offline zijn bekende gebieden voor je. Vanuit een duidelijke merkpropositie weet je de kernwaarden van het merk door te vertalen in bijzondere en relevante uitingen, zowel on- als offline. Uitingen die impact hebben en de consument aanzetten tot gedrag, trouw en betovering. Je maakt de merken van de klanten sterker en onderscheidend ten opzichte van de concurrenten.
Je bent bij voorkeur een echte ‘retail-freak’, en bent gedreven en resultaatgericht. Je snapt dat humor, flair, charmes of andere wapens in de strijd het verschil maken. Je voelt wat klanten willen en bent overtuigend bij weerstanden en kansen. Je weet door samenwerking meer te bereiken dan met een individueel kunstje. Je denkt groot, schuwt geen risico’s, toont ownership als het tegenzit, voelt je verantwoordelijk voor de business en straalt een hoge dosis energie uit.

Opleiding en werkervaring:

  • Je werkt minstens 4 à 5 jaar in de reclamewereld in een vergelijkbare rol;
  • HBO/Academisch werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over uitgebreide kennis van de mogelijkheden op het gebied van fotografie, AV, online en print;
  • Je beschikt over gedegen grafische kennis;
  • Commercieel en strategisch inzicht en passie voor het communicatievak;
  • Kennis van, en inzicht in actuele ontwikkelingen en trends in het vakgebied;
  • Je verdiept je in innovaties en deelt deze met je collega’s;
  • Je hebt bewezen successen op het gebied van pitches;
  • Je bent conceptueel sterk en kunt een goed verhaal vertellen;
  • Je hebt een sterk netwerk en weet dat om te zetten in kansen;
  • Je bent een hele sterke communicator (in woord en schrift);
  • Aantoonbare ervaring op het gebied van Retail (B2C) en B2B is een pre;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands.

Wat kan je nu doen?

Als jij het bent wie wij zoeken, stuur dan vandaag nog je motivatie op naar Vincent Mispelblom Beyer: vincent@flexfirm.nl

(Onvolledige sollicitaties worden niet in behandeling genomen)